Lyckligare än mig finns det nog inte!

Jag har nu äntligen fått en ny kamra, vilket jag verkligen är såå glad över!

Jag har väntat så länge på att få en kamra och nu har jag äntligen fått den!

Helt ärligt jag hade förväntat mig att jag snabbt skulle kunna ta bra bilder med suddig backgrund, programmera om den och mycket mer!

Men det var verkligen inte så lätt!

Det kommer nog ta ett tag  innan jag lär känna kameran så det krävs tålamod!

Tack så jätte mycket världens finaste föräldrar ♥

Här är några av de bilderna jag tog med min nya kamera;

IMG_0089

IMG_0316

IMG_0181

Inte världens bästa bilder eller varken sämsta!

 

 

Så ser kameran ut; (bilder tagna från Google)

imgresimgres-2imgres-1

3 thoughts on “Lyckligare än mig finns det nog inte!

  1. Pingback: Some people feel the rain, others just get wet – Bob Marley « Jag är en människa ♥

Leave a Reply

