Poesi..

2012 har lämnat  väldigt djupa spår inom mig, gällande poesin!

Det har gett mig en ny bild om världen, en ny bild om människan och en ny bild om mig själv!

Poesin och skrivandet har också ändrat mycket i min personlighet, det har gjort mig till en person som står ut för det jag säger. Kan diskutera saker och ting, och alltid hålla mig lugn när jag blir arg!

Det har också gett mig styrkan att kunna se det positiva i det negativa, se lösningen, inte bara problemet och att försöka hålla leendet uppe!

Men samtidigt har jag också gjort misstag, sårat människor när ilskan har tagit över!

Uppe, ser ni några av de uppläsningarna jag har varit i, och tack så jätte mycket för all stöd jag har fått från er!

Från de som var där, de som köpte min bok, de som har läst min blogg och alla ni😀

Önskar er alla lycka och glädje!

2 thoughts on “Poesi..

    • Tack så mycket Svante för din kommentar, jag kommer göra mitt bästa och inte ge upp. För jag vill verkligen fortsätta med det jag gör, det är en glädje för mig! Jag själv blir ännu mera glad när jag får snälla kommentarer och tips!
      Ha en bra dag!
      Zuzu Rabi

      Like

Leave a Reply

