“Kära Jultomte, det enda jag kräver är att vara glad”

IMG_0855

IMG_0858

IMG_0859

Canon Eos 1100D Fotograf: Zuzu Rabi Modell – Yousif
Bilderna är ej redigerade

Igår fotograferade denna underbara jultomten och blev helt förälskad i bilderna!

Hur söta är inte de? Världens finaste jultomte!

Jag måste självklart också önska er ett gott nytt år och säger God jul i efterskott och gott nytt år!

Jag var så upptagen med att lära mig hur kameran fungerar de dagarna det var jul och hade inte tillfället att skriva lite om julafton!

Men håll ett öga i bloggen idag och imorgon för det kommer så många nya inlägg, som jag har skrivit förut men inte haft chansen att publicera!

4 thoughts on ““Kära Jultomte, det enda jag kräver är att vara glad”

    • Tack så jätte mycket😀 Det är verkligen mycket roligt att experimentera, för då kan man använda fantasin!
      Tack själv och Gott nytt år från Sverige, Norrköping😀

      Like

  1. Hejsan! Tack för att du var inne på min blogg och gillade! Hunden mår bra!🙂 Jag tittade lite i din blogg och fortsätt!!! Ska läsa mer senare, just nu står matlagning på göromålslistan (tyvärr).
    Jag krävde glada barn av Tomten i julklapp och det fick jag!
    Tack och HEJ!

    Like

Leave a Reply

