2 thoughts on “

  1. Ja, det är sant. Men det är ingen tillfällighet. Rikedom har sin grund i att andra är fattiga och det är en orättvisa som de rika vill ska bestå. Det är orättvist och orättvisa måste försvaras annars vinner rättvisan. Och orättvisan försvaras med näbbar och klor, eller rättare sagt med juridik och vapen.

    Du har en imponerande bra och mogen blogg för din ålder. Vad månde bliva av dig när du blir stor?

    Kram på dig!
    /Skvitt

    Like

    • Jag håller med dig!
      Tack så hemskt mycket, det gör mig väldigt glad när jag får höra att min blogg är bra och mina ord kommer ut i världen!
      Jag vill faktiskt göra mycket i livet, men det största målet jag strävar efter är att leva även efter min död! Inte för att jag vill vara känd, eller likadant men jag vill att alla människor ska veta att var och en av oss kan göra en förändring på sin egna sätt, precis som Gandhi en gång i tiden sa!

      Annars vill jag bli advokat eller något inom politiken!

      Kram på dig!
      Zuzu Rabi😀

      Like

Leave a Reply

