Lyckan är något som inte köpas…

Hej hej!

Zuzu RabiZuzu RabiZuzu Rabi

Igår blev jag jätte jätte lycklig på grund av min fina bror.

Jag och han satt och pratade som vi brukar göra och då frågade jag honom ifall han visste en affär som säljer bra hörlurar.

Han svarade att han inte visste, log och cyklade till gymet som han vardagligt brukar göra!

När han kom tillbaka och det knackade på dörren öppnade jag och såg att han höll en paket som var medel stor.

Jag frågade till vem det var till, och han berättade till mig.

Ni förstår inte vilken glädje det var, inte för att han just köpte något till mig utan för att han tänkte på mig.

För mig var det en stor lycka och den blev större när jag öppnade paketen och såg de fina hörlurarna :D!

Så mina kära bloggläsare som ni märker, lyckan kan inte köpas.

Lyckan är snälla ord som kommer från hjärtan, snälla tankar vi känner.

Lyckan är något vi själva bestämmer, det beror på från vilken perspektiv man ser på saker och ting.

Många människor suckar när man ger de små saker men tänker inte på att just de små sakerna kan vara ett stort gott minne!

Många frågor på ordet lyckan men ingen gemensam svar.

För lyckan är något vi själva bestämmer!

Vad tycker ni?

2 thoughts on “Lyckan är något som inte köpas…

Leave a Reply

