För att kunna utvecklas måste man ta ett steg framåt!

Hej hej!

Jag har tänkt på en sak de senaste dagarna, den saken är att istället för att skriva nya dikter kan jag sitta och utveckla mina gamla dikter och lägga mera känslor i de!

Utveckla språket och börja jobba med det lilla extra som fattas i mina dikter, det lilla extra som många människor frågar om!

Men att redigera mina gamla dikter kommer inte vara heller ett hinder för mig att skriva nya.

Vad tycker ni är det ett steg framåt eller bakåt ♥ ?  (svara ärligt😀 )

Förlåt, förlåt tro inte att jag har glömt att ta upp det stora ämnet Mobbning, jag har ju redan skrivit en text om det men känner att den behöver vara tillräckligt stark!

Jag slutar detta inlägg med några ord som kommer från hjärtat, ord som hamnar i meningar, börja leva och bilda ett själ:

 

I livet finns det bara du, din själ och återigen du!

Och i din själ finns det de människorna du älskar, de du blir älskad av!

 

2 thoughts on “För att kunna utvecklas måste man ta ett steg framåt!

  1. En man sa att en dikt är aldrig färdig, nya dimensioner upptäcks som läggs till. Det var en Svensk som nu màste vara över 70. Det stämmer nog…Sà dina dikter avslutas nog aldrig, de utvecklas med tiden…

    Like

    • Tack så mycket för ditt kommentar som verkligen är sann, en dikt slutar aldrig. Den har alltid en fortsättning och man kan alltid lägga till saker och ting!
      Sant, mycket sant !😀

      Like

Leave a Reply

