Min insamling till UNICEF, skänk minst 30 kronor och ändra ett liv :D!

Hej hej! :D!

Hoppas att allt är bra mer er!

Bloggen jag har äntligen startat en egen insamling som samlar in pengar till UNICEF :D!

Jag är verkligen jätte glad, det viktigaste är inte jag har startat insamlingen. Det viktigaste är att jag verkligen ska kämpa för att samla in en stor summa till de som behöver hjälp. Barnen som lever på ett hopp och det hoppet är vi!

Om vi alla människor, alla som läser detta skänker minst 30 kronor så blir världen en tryggare plats att leva i.

En plats där alla lever och har det bra, min insamling ändrar inte hela världen men det kan ändra en stor del. En stor del med er hjälp såklart!

Jag vill inte börja satsa för högt eller varken för lågt men jag vill verkligen att vi samlar in 1000 kr innan sommarlovet tar slut :D!!!!

Det skulle verkligen vara jätte kul och hjälpsamt, jag tvingar ingen att skänka men jag vet att alla som kan hjälpa kommer att göra det!

Det behöver inte vara ett stort summa, en stor siffra. Det viktigaste är att vi verkligen deltar :D!

Så håll upp era mobiler, skänk direkt 50 kronor via sms! Skicka Kämpa 1712 till  72900 och ändra ett liv!

För mer information om min insamling eller andra sätt att skänka pengar, olika summor hittar du här — http://unicef.se/egna-insamlingar/zuzu-rabi Eller så klickar du på bilderna😀

Var snäll och bli medhjälpare och sprid detta vidare😀😀

Zuzu Rabis insamling

Zuzu Rabis insamling

2 thoughts on “Min insamling till UNICEF, skänk minst 30 kronor och ändra ett liv :D!

  1. Hejsan finaste Zuru ღ

    Och ett ödmjukt tack för din underbara insats som du gör för andra och för dina värmande ord som du skriver på min blogg The Spectacular Life ღ😉

    Jag vill lyfta fram ditt hjältemod och har gjort detta genom att skriva om dig på Inspirational People & Quotes Ƹ̵̡ӝ̵̨̄ʒ på Facebook😉
    Länken till sidan:
    https://www.facebook.com/InspirationalPeopleQuotesz?ref=hl#!/InspirationalPeopleQuotesz

    Jag har även delat det vidare på mina egna sidor för jag tycker att du gjort så mycket mer än vad du själv så blygsamt tycker😉 i mina ögon är du en sann hjältinna ღ

    Namaste ღ Anna

    Like

    • Hej Snälla Anna!😀❤
      Du anar inte hur glad och överlycklig ditt kommentar har gjort mig, jag är så glad över att du skrev detta😀
      Tack så mycket att du har delat min blogg på dina sidor och på facebook. Det är verkligen stort gjort av dig. Tack så hemskt mycket.
      Jag är så glad att jag inte får ut några ord, att bli kallad hjältinna är verkligen stort!
      Jag hoppas att jag inte kommer att göra er besvikna, jag kommer att göra allt jag kan för att hjälpa människorna som behöver oss.
      Jag känner mig starkare nu😀❤ Tack så mycket Anna och jag ska även dela dina sidor och din blogg i min blogg😀 ifall du accepterar så klart?
      Tusen tack!😀

      Like

Leave a Reply

