Äntligen poesi ♥

Hej hej :D!

Jag glömde berätta här i bloggen att jag kommer att läsa mina dikter i ett äldreboende imorgon, vilket verkligen är spännande :D!

Jag vill bara att timmarna går och det blir imorgon!

Imorgon kommer jag också att börja fasta för det är ju ramdan😀.

Jag är verklig ivrig och kommer att göra mitt bästa för att klara hela månaden :D!

Ifall ni är intresserade så kan jag skriva ett inlägg varför man fastar till ramdan och vad ramdan egentligen är!

Så det kommer att bli tufft imorgon för det blir så första dagarna men väldigt roligt för hela familjen kommer att samlas, titta på TV-serier och äta god mat.

För mig är det vad lyckan är!

 

4 thoughts on “Äntligen poesi ♥

Leave a Reply

