Den nya webb-designen !

Zuzu RabiHej hej alla!

Idag har min dag varit toppen och jag är väldigt glad :D! Tummen upp (y)!

Som ni märker har webb-designen ändrats och den gången är det inte jag som har lekt med headern och bakgrunden.

Det är min kusin Elaf AL  som har fixat headen och bakgrunden. Hon är väldigt duktig på photoshop och sådant.

Jag tyckte att det var jätte coolt när bilden kunde röra sig och det som gjorde mig gladare det är att det satt perfekt i bloggen.

Tur att man har en duktig kusin😉 !

Mycket är inte på gång gällande skrivandet men det kommer, antar jag ;)!

Dags att gå nu och städa lite😉 Hoppas ni har gillat den nya blogg designen, skriv gärna en kommentar och berätta! ;D

Ha det bäst!

2 thoughts on “Den nya webb-designen !

    • Tack så mycket, jag har också alltid gjort min design men den här gången tyckte jag att det skulle vara spännande om någon annan fixade det :D!
      Ha det bra! :))

      Like

Leave a Reply

