För att kräva måste man ge!

Hej hej!

Jag har just städat färdigt mitt rum, vad skönt!

Igår tog jag och min syster beslutet om ett finare, vackrare och mera praktiskt rum!

Efter 8 timmars jobb märkte vi att det var värt det, nu är vårt rum äntligen städat och alla sakerna sitter på plats!

Vi har ordnat ett hörna för, film mys och en hörna för böcker.

En hörna där vi kan träna och ha lite större utrymme!

Den som läser detta inlägg tror att vårt rum är lika stort som ett slott men det är den faktiskt inte, vi har utnyttjat all utrymme för att få till den som vi vill :D!

Annars är det inte som mycket på gång annat än att jag känner värme i hela kroppen. Jag vill göra allt, jag är verkligen jätte glad idag :D!

Igår natt så åskade det, det var jätte läskigt och jag vill så rädd!

Jag hatar ljudet på hur åskan slår, för det ljudet skakar hela mig.

Det är som att världen är arg och tar ut sin ilska men det är den självklart inte.

Det åskar för att kallt möter varmt men det är kanske inget intressant att skriva mer om det här på bloggen ;D!

Nu ringer det på dörren, våra gäster har kommit…..

Vi ses senare och tänk på att jag kommer att uppdatera minst en gång per dag under sommarlovet ;D, missa inte det!

 

 

 

Leave a Reply

