Hej bloggen!

Vad längesen det var jag skrev här ;D!

Jag har faktiskt nästan tvingat mig själv att inte blogga för att få så många förslag som möjligt från er, vilket jag fick :D!

Jag är jätte glad över att ni har kommenterat och varit med för att kunna utmana mig ;D!

Idag har vi haft en brännbolls turnering vilket var väldigt kul men när jag väl kom hem märkte jag att jag var heeeelt slut!

Det är otroligt skönt att sommarlovet närmar sig, det syns ju inte på vädret men vi hoppas att det gör det snart ;D!

Vi har inte heller tagit det så lugnt i skolan, vi har läxor, prov och annat!

Men på torsdag kommer jag att läsa mina dikter i en skola (Gustaf adolf skolan), jag kanske filmar och lägger ut det i bloggen!

Får se hur det blir :)!

Men jag önskar er alla en underbar dag!

Godnatt!

Leave a Reply

