Trixa och fixa!

Zuzu Rabi

Zuzu Rabi

Foto & redigering: Zuzu Rabi

Kamera: canon digital IXUS 100 IS

God dag, god dag bloggen :D!

Jag hoppas att allt är bra med er och att ni har haft en toppen vecka, det har jag ialla fall.

Skolan börjar gå mot sin egna slut vilket är väldigt skönt och själv tycker jag det låter konstigt men under sommaren tänker jag ha kul och lära mig flytande engelska (lite överdrivet med ordet flytande) ;D!

De senaste dagarna har gått snabbt och jag har tagit det lugnt med mina vänner och familjer men jag har också pluggat!

Just nu sitter jag och ser på filmen Tangled :D!

Jätte bra film ju :D!

Ha det så bra så länge!

Leave a Reply

