Allt tar tid, var tålig för att få det du vill!

Kära fina bloggläsare!

Jag hoppas att allt är bra med er och att ni har haft en underbar dag!

Att ha en blogg, är ett stort ansvar och särskilt när man har en blogg som många läser och fler och fler går in på!

Min blogg är inte så känd och jag får inte 100000 besökare per dag men jag är otroligt nöjd, glad och lycklig!

För de människor som läser min blogg, skriver snälla kommentarer räcker, varje kommentar gör mig otroligt glad och varje kritik gör mig glad också!

Idag har vaknat vid klockan 9 ungefär och åt frukost med familjen sedan gick var och en och gjorde sitt.

Jag själv satt och pluggade So (geografi), vi har ungefär 25 ord som vi bör skriva en förklaringar till, och lämna in de på torsdag.

Det var ganska roligt, helt okej men jag tycker mest om religion och samhällskunskap.

Historia gillar jag också  men då ska det handla om människornas historia, människor som gjorde skillnad, som lämnade spår efter sig, människor generationer som fick att le och lära sig från de!

Själv vet jag inte vem det är som är min förebild, Gandhi kanske..

Vem är er förebild?

Ha en bra fortsättning på helgen ;D!

 

2 thoughts on “Allt tar tid, var tålig för att få det du vill!

Leave a Reply

