Vi människor behandlas som cyklar!

Zuzu Rabi

Vi människor behandlas som cyklar!

Så fort någon märker att det är något fel på oss, lämnar de oss mitt i kylan och inte tänker sig för, hur mycket vi har hjälpt och stött de!

Inte tänker sig för att det alltid finns en lössning för varje problem!

Tänk dig för innan du gör något!

Zuzu Rabi

Godmorgon alla glada!

Denna bilden är rätt gammal, tog den för några veckor sedan!

Den dagen var kall och underbar, jag och min underbara vän promenerade och jag tog lite bilder, här och där :D!

Först för rolighets skulle och de ser ju rätta fina ut eller vad tycker ni?

Jag har jätte svårt att komma på vad jag skriver här men funderar på att lägga upp ett inlägg som kanske handlar om krig, mobbning eller något liknande!

Jag har ju lovat er för länge sedan att göra det ;D!

Zuzu Rabi håller sitt löfte hehe!

Ha det så bäst än så länge ;D

Leave a Reply

