Bland molnen fann jag dig min ängel!

Zuzu Rabi

Vad tänkte ni på när ni såg denna bilden?, vad tycker ni ska stå på bilden?, kommentera och skriv ;D

Heej!

Äntligen sportlov, det har jag verkligen längtat efter rätt länge!

Jag har inte planerat något särskilt än men vill verkligen läsa mina dikter någonstans men frågan var ;D, men jag kanske har tur och får en inbjuda!

Eftersom det är sportlov så har jag mera tid att blogga, det har jag faktiskt också längtat efter!

Så jag tänkte blogga varje dag, passa på och besök min blogg oftare ;D!

Jag har i alla fall ordnat många bilder så mina inlägg inte blir tråkiga att läsa ;D!

Vad ska ni göra i sportlovet?

Idag har inte jag gjort så himla mycket faktiskt bara tagit det lugnt, om några timmar ska jag se melodifestivalen.

Det är det roligaste man kan göra med familjen, sitta och se på tv och äta god mat ;D!

Men idag känns det som att min glädje har flugit iväg, jag vet inte varför!

Mer kommer inte jag på just nu ;)!

Ha det så bäst bästa bloggläsare ;D!

✰✿ ¸.•*´¨`♥ ღZuzu Rabiღ ♥.•*´¨`*•.¸✿✰

4 thoughts on “Bland molnen fann jag dig min ängel!

      • Din blogg är jättefin, och det du skriver är så sant! Det finns en bild i det du skriver och berättar om. Fortsätt såhär och du kommer gå långt, du kommer göra skillnad i världen. Fler människor borde vara lika engagerade som du. Önskar dig all lycka Zuzu. Kramar

        Like

        • Tack så mycket, har nästan inga ord att säga för det du skrev gjorde mig otroligt glad och lycklig, jag skall inte göra er besvikna och kommer alltid göra mitt bästa, tack för ditt underbara kommentar som verkligen gjorde mig starkare😀, kramar Zuzu

          Like

Leave a Reply

